WARSZTATY KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z AI

479,70

Zapisz się na warsztaty i bądź o krok przed innymi

 

Czego dowiesz się z warsztatów:

  • Od fundamentów po praktykę: Poznasz podstawy generatywnej AI, nauczysz się, jak działa ChatGPT i inne narzędzia (Notebook LLM, FirefliesAI, Runway), oraz jak formułować skuteczne prompty, by AI tworzyła treści zgodne z Twoimi założeniami.
  • Integracja z marką: Dowiesz się, jak wykorzystać archetypy, głos i osobowość Twojej marki do „nauczenia” AI tworzenia spójnych, autentycznych komunikatów marketingowych.
  • Lepsze zrozumienie odbiorców: Poznasz metody wykorzystywania AI do researchu, tworzenia buyer person i analizy konkurencji, by lepiej dopasować treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  • Tworzenie angażujących treści: Nauczysz się budować skuteczne struktury blogów, opisów produktów, postów w social media i mailingów, a także generować warianty nagłówków i reklam, dostosowane do różnych kanałów komunikacyjnych.
  • Optymalizacja i dobre praktyki: Zrozumiesz, jak unikać „halucynacji” AI, poznasz najnowsze trendy i zastosowania, oraz sprawdzone metody pracy, które pozwolą Ci od razu wdrożyć zdobytą wiedzę w realne działania marketingowe.

SKU: Brak danych Kategoria:

Opis

Plan Warsztatów

09:00 – 09:15 | Wprowadzenie i cele szkolenia

  • Omówienie agendy i celów warsztatów

09:15 – 11:00 | Podstawy AI i ChatGPT w komunikacji marketingowej (1h 45min)

  • Wprowadzenie do AI w prostych słowach:
    • Czym jest generatywna AI i dlaczego jest ważna w marketingu i copywritingu?
  • Jak działa ChatGPT – w uproszczonej formie: tokeny, generowanie odpowiedzi, ograniczenia
  • Halucynacje i jak sobie z nimi radzić (przykłady i szybkie wskazówki)
  • Prompt engineering: jak formułować polecenia, by AI tworzyła treści zgodne z założeniami

10:50 – 11:00 | Przerwa 10 min

11:00 – 12:45 | Przygotowanie fundamentów do tworzenia treści marketingowych z AI (1h 45min)

  • Wykorzystanie archetypów marki, głosu marki (brand voice) oraz innych wyróżniających elementów do nauki AI
  • Wykorzystanie AI do researchu grupy docelowej oraz optymalizacji i tworzeniu buyer persony
  • Analiza konkurencji: uzyskiwanie rekomendacji i inspiracji od AI, by wyróżnić się na tle rynku
  • Uporządkowanie tych elementów w spójny fundament do dalszej pracy z AI

12:45 – 13:15 | Dłuższa przerwa 30 min

13:15 – 15:00 | Proces tworzenia treści marketingowych z AI (1h 45min)

  • Wprowadzanie formuł copywriterskich i elementów psychologii behawioralnej do promptów,
  • Tworzenie struktur artykułów blogowych, opisów produktów, postów w social media i e-maili sprzedażowych
  • Generowanie wariantów nagłówków, reklam pod kątem różnych kanałów komunikacji
  • Repurposing: przekształcanie jednego rodzaju treści w inny (np. z artykułu w post social media)

15:00 – 15:10 | Przerwa 10 min

15:10 – 16:55 | Optymalizacja i dobre praktyki (1h 45min)

  • Poznanie innych narzędzi AI wspierających tworzenie treści (m.in.: NotebookLLM, FirefliesAI, Runway) oraz nadchodzących trendów (m.in.:fine-tuning modeli)
  • Praktyczne wskazówki i przykłady
  • Q&A: konsultacje problemów uczestników, wymiana doświadczeń
  • Podsumowanie warsztatów

16:55 – 17:00 | Zakończenie warsztatów

  • Propozycja dodatkowych zasobów edukacyjnych (linki, ebooki, narzędzia)

Informacje dodatkowe

DATA

10 Styczeń 2025, 17 Styczeń 2025, 24 Styczeń 2025

Nazywam się Paweł Białas, zajmuje się marketingiem od niemal dekady. doświadczenia, obecnie odpowiadam za marketing w Texet Poland oraz prowadzę kurs Online Marketing w Centrum Nauki Żak. Po godzinach pracy dzielę się wiedzą m.in.: na portalu LinkedIn. 

Zapisz się do newslettera

.
Close